NY DESIGN!

HEJHEJ!
Jo, jag har en ny design nu. ^^
Valde en snygg från bloggdesign.nu, kommer antagligen göra en egen sen, men orkar inte just nu, och jag kinda gillade den här, ahahh. 
 
BTW så har jag planerat att börja med dagens outfit, eller kanske dagens wantie, eller någonting annat kul. ^^
Kommer kanske börja lägga upp tävlingar varje månad, men det är inte varje gång man vinner t. ex rocket mascara, som man kan vinna ifall man deltar i tävlingen denna månaden. ^^
 
Det står mer om det på min gamla blogg dropdead.bloggplatsen.se, men jag kommer göra ett inlägg om det här också, så att ni inte behöver gå till min gamla blogg. 
 
Nu är klockan snart 23.00, men är för pigg för att sova, så ska nog beställa några skal till min oerhört vackra, spräckta IPhone. Jag hade ner den från byrån, och guess what? Hela baksidan sprack, och mamma vägrar betala, så jag måste spara nu. ^^
 
1000 spänn kommer gå åt när jag lagar den, eftersom jag samtidigt ska byta färg, den ska få bli babyblå, hihi.
 
Hejdå och sov gott!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback