TÄÄVLING!

Heeeej!

Nu har jag en tävling!

Ni har chansen att vinna en helt ny rocket mascara!

 

Det ni ska göra är att skriva det pinsammaste som någonsin hänt er!

Glöm INTE att skriva eran adress, så jag kan skicka mascaran!

Bara så ni vet så kommer det jag får in puliceras i ett inlägg här, så skriv ifall ni vill vara anonym eller inte. ^^

 

Mejla det pinsamma till [email protected] så checkar jag in det, och den pinsammaste vinner mascaran!

Kan hända att ni får en parfym också, så om ni är allergiska, så skriv det!

 

NI HAR TILL DEN 1/4-2013 ATT SKICKA IN, SEDAN SÅ BESTÄMMER JAG EN VINNARE!

 

Hejdå, och hoppas ni deltar!


Kommentarer
En Skugga Av Rosor

Åh! Jag ska delta!

2013-03-20 ⎪ 17:46:38
http://enskuggaavrosor.blogg.se/
En Skugga Av Rosor

Kan skriva det här, skriver adress/mejl om jag skulle vinna!

Det var jag och mina syskon.
Ewe och jag gick på toa
När vi var klara ryckte det i dörren, vi trodde det var vår andra syster så vi låste upp och gömde oss under handfaten..
Men det var visst en tjock gubbe, så kan kom in låste satte sig och bajsa och ja ! Vi satt där under och var livärdda xD

Men sen när han gick ut så låste vi sen kom någon och ryckte i dörren och då var det vår syster, sen under tågresan satte hans sig bredvid oss vi dog xD

Svar: AHAHAAHAAHHAHA ååhhh vad pinsamt det måste ha varit!
Tipsa gärna vänner om tävlingen!
steeph.blogg.se

2013-03-20 ⎪ 17:59:28
http://enskuggaavrosor.blogg.se/
Nicole aka Erica?

Jag var i omklädningsrummet i skolan, och jag var där ensam för jag ''trodde'' att jag kommit för tidigt. Och precis när jag hade av mig tröjan kom skolans snyggaste kille in och såg mig utan bh, och det visade sig att jag kommit försent. *I*

2013-03-21 ⎪ 20:45:56



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback